Saturday, July 9, 2011

. mother's day competition II .

Hi kawan-kawan !!
hari tue cheq ada masuk pertandingan Hari Ibu.
ini dia entry yang lepas.. klik sini .
so,ini event yang cheq pegi ngan mak..
takda la dapat tempat pertama or kedua..
SAGUHATI je babe...
tapi cheq bangga sebab cheq satu-satunya finalist melayu !!
hahaha..so, boleh bayangkan la..event yang dipenuhi org cina,
ditengah-tengah terselit melayu 2 dua..agak kepelikkan disitu..
tapi tak kisahlah~!
tak banyak gambar yang dapat di snap..
Hanya ini~~~!!!

.......................................................................................





mak saya yang tiada gantinya dalam dunia ini, sehingga akhir nafas saya.. beliau tetap mak yang paling teristimewa dan insan yang pertama dalam hidup saya.





nampak tak atas kepala saya ??
itu lah gambar yang saya pertandingkan...
kalau nak tengok lebih jelas, lihat entry yang lepas ea...






okeyh~!! mak saya memang comei...
beliau memang rendah tapi semangat beliau dalam membesarkan empat orang anak sangat tinggi tau..
luv u lah mak~! muaahx...






hamper tue da habis kena gasak ngan anak sedara..
tinggal la sia-sia untuk makcik dia yang enter competition nie..
nanti ada masa nak habiskan voucher yang diberi...
nampak tue...beratus-ratus dan ada yang ribu-ribu..
i like it~!! yeahhh...






 p/s :
terima kasih pada kawan-kawan yang support saya.
mak, i luv u so so so so much~!! without u, im nothing...


1 comment: