Wednesday, January 19, 2011

. keliru .

Ya Allah, mengapa sukar sangat aku untuk menerima ape yang telah berlaku.
bukannya aku tidak meredhai qada' dan qadar Mu. Tapi aku hanya insan biasa,insan yang terlalu lemah dalam cabaran dan dugaanMU.


Sememangnye aku bahgia punya dia sekarang. Seorang lelaki yang bertanggungjawab,penyayang,baik walaupun dia pernah melukakan hati aku. Tapi itu semua dulu,sekarang dia berubah sebagaimana yang aku mahukan. Terima kasih abg !

KELIRU ? sebab lain,mereka2 yang pernah hadir dalam hidup aku dan membuat onar. Pada mulanye memang aku sedaya upaya cuba untuk melupakan dan memaafkan mereka yg pernah menyakiti hati aku. Maafku katakan, aku mampu maafkan kalian tapi aku belum mampu melupakan ape yang kalian pernah lakukan / katakan pada aku. Jujurnye aku benci sangat kat korg !

No comments:

Post a Comment