Saturday, February 5, 2011

.pemikiran.

Hi all...lamanye tak update nie...
wahhh...sangat bersawang blog saya...hahahha...
sekarang nie sudah genap 20 tahun beberapa hari yang lalu..
takda party muda mudi..yg ada juzt makan2 aje....nnt update story morry ttg bufday saya !

sekarang nie nk citer ttg manusia yg mempunyao pemikiran yg kolot...
alamak babeh ! orang yg fikir ttg bomoh2 / guna2 nie...zaman dulu2 aje...asal la kau gelabah giler nie???
Dah kau dgn aku xda jodoh,tak payah la kecoh gi jaja citer yg kononnye aku nie guna2 kan kau supaya kau x leh lupakan aku. Mmg ko nie xda iman ke? ke iman ko ko da buang tak kemana hala...

sedap mulut aje kan kau cakap aku nie menduakan Allah. tapi aku tak heran,
dosa kau fitnah aku lagi besar dari dosa membunuh.
Aku tak heran la babe kalo kau nk cakap camtu sebab kau dengan family kau sememangnye pemikiran kotor ! Aku nk tengok sangat..guna2 yg aku hantar kat kau tue berkesan. Kalau berkesan giler, pasni aku nk buat perkhidmatan halus kepada org ramai...hahhaha....ok x idea aku??

p/s ; Seandainya memang betul aku aniayakan kau dan keluarga kau. Benda tue akan patah balik kat aku. TAPI kalau tak betul, sumpah sampai 7 keturunan kau takkan selamat !Sebab hal nie melibatkan keimanan aku kepada Allah. Kalau kau tak salah,kau takkan takut dengan kata2 aku nie. We'll see what happen.
hahahha....aku hanya mampu denyum dan ketawa sahaja. Terima Kasih manusia bodoh !

No comments:

Post a Comment