Wednesday, October 6, 2010

. Respon daripada " What Should I call this siblings'' .

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001172470062&v=photos#!/photo.php?pid=190957&fbid=145883735451132&id=100000885206890

try open this link.

pas aje aku post ''What should i call this sibling'', aku dapat respon daripada seorang lelaki yang aku tak kenal. Rupanye laki nie pun tak puas hati dengan adik-bradik yang bajet HOT ! Oh noooo...Hot? i admit it, memang hot. Dalam mencari lelaki-lelaki diluar sana untuk dijadikan mangsa. Antara ciri-ciri yang diidamkan mereka adalah ;-

K A Y A
B E R K E R E T A
T O P U P F R E E
S E N A N G B A G I D U I T
I K U T C A K A P M E R E K A
M E M B A W A M E R E K A B E R J A L A N


bukan aku nak memalukan dorang tapi sekadar memperingatkan kaum Adam diluar sana lebih berhati-hati dengan perempuan. Jangan dipandang paras rupa tapi nilailah hati. Aku pun perempuan, tapi perempuan camni senang cakap tak payah respect. Setelah mendapat respon daripada lelaki yang mengenali mereka & pemerhatian yang dilihat selama ini. Tak salahlah aku gelaran dorang HOLYBITCH SIBLING !
Mempergunakan lelaki semata-mata untuk kesenangan.
. Wallahhu'alam .

No comments:

Post a Comment