Tuesday, October 5, 2010

What should I call this sibling ?

Aku tak pernah mengenali siapa diorang nie. Langsung aku tak kenal tapi diorang nie hadir dalam hidup dan membuat onar dalam kehidupan aku. Aku tak pernah kisah seandainya BF aku nak berkawan dengan mana-mana gadis. Dalam BF aku berkawan. Salah seorang dari diorang nie tak tau nak menghormati hubungan orang. Bayangkan, sedang aku call BF aku, salah seorang dari diorang angkat call dan dengan tanpa maruah / muka tak malu, mengaku GF BF aku. Hello girlz !! u are bastard / fuck off / bullshit siblings yang telah mengganggu hubungan aku & dia. Dalam aku & dia tak berapa ok, salah seorang dari diorang leh rapat dengan BF aku. Kalau kau baik / suci tak payah nak mengata-ngata aku. Kau fikir masa tue, BF aku nk serius dengan kau? Hahahaha... Kami still berhubung as a couple ! Bukan aku tak tahu, kau rapat dengan BF aku supaya senang kau bawak adik-adik kau pergi mana-mana. Paling senang cakap, aku assume kau nie cuma mengambil kesempatan atas BF aku mase kitorang tengah tegang. Aku tak pernah balas kata-kata yang tak berlapik korang terhadap aku sebab bagi aku, korang tak matang ! Kau jangan fikir BF aku layan baik kat korang,korang leh pergunakan dia. Kemana saja, dia akan kembali pada aku. Ingatlah ! bukan aku cari korang, tapi korang yang menyundal dalam hidup aku. Sekarang nie, kalau korang tak puas hati? / nak gado? / bersemuka?. Sila la jumpa saya, tapi ingat ya fuck off !! u all yang mulakan semua ini. Korang yang ajar aku hilang respect kat korang. Opss...perlu ke dihormati manusia yang mengganggu hubungan orang ? manusia yang biadap ? manusia yang berlagak bagus ? Ohh...nooo... Takkan aku hormat manusia seperti ini. So,Stay Away from our life ! Sibling :-

BASTARD
BULLSHIT
MATHAFUCKER
SHOWOFF
FUCKING SHIT
FUCK OFF


M P S + A S + S T

Opss... For information, diorang nie bajet HOT ! Tahniah yea ! korang adik-beradik dah famous dalam blog aku ! Aku dengan baik hatinye mempopularkan korang. Hahahaha.

1 comment: